< eyesicktear: primul pas spre iad
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

primul pas spre iad

Thursday, December 01, 2005


mi-ar placea sa vand in muzica. sa stau toata ziua cu instrumentele... sa-mi fie tovarashi fender, gibson shi toate celelalte figuri aflate dincolo de stratul de praf de pe mintea mea profana... ea asteapta pe puf, ca o curtezana perversa shi inflacarata, dar radiind de ingenuitate prin obisnuintza oarba de a avea stomacul plin shi pielea fina, asteapta dupa o perdea bogata, ampla shi foshnitoare de ignorantza, sa fie luata shi scolita-scolita-scolita. scolita pana tzipa de stiintza shi cade, imbujorata, gafaind cu un ranjet tamp, la loc intre pernele de atlaz shi satin.

if i could speak all the languages
if i could play all the instruments
if i could inherit the key to every craft
the windows of my mind are all open
it's such a draught

ca sa nu se faca de ras in public cu vreun orgasm spontan ilar de insuficient motivat, am zis s-o scolesc-scolesc-scolesc eu.

pe ziua de azi m-am documentat cat sa aflu ca fluierul meu stagg de 15 lei este nu miniatura, nu jucarie, nu varianta, nu bird, nu plane, ci un autentic nu farfuriu zburator, nu flute, nu whistle, ci recorder. standard.
"from pyping to playing, from play to pleasure, from pleasure to slouth, from slouth to sleepe, from sleepe to sinne, from sinne to death, from death to the deuill", zicea un nenea autor puritan, stephan gosson. stia el ce stia, shi cred ca nici n-ascultase "arde pe loc" de la talitha qumi.

deci uratzi-mi noroc in primul pas spre iad...

posted by leechu
7:36 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home