< eyesicktear: 22 de ani jumate si un rost
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

22 de ani jumate si un rost

Friday, December 02, 2005


sunt un parazit. un leech.

dar in mintea mea am 22 de ani jumate si un rost. stau singura, intr-o camera cu geamuri inalte si peretzi albi. goala. citesc la lumanare shi mananc la bunici.

dimineatza merg la facultate. de acolo ma tarasc la munca, vesnic cu gandul ca struguri acri ca u.n.a.t.c. sau conservatorul mi-ar fi stat in gat. asha, uite, am timp sa strang un banutz. pun suflet in manichiura unui metrosexual muruit, shuvitzat si rasfilat. ii scot coltzurile cu ura, il maltratez cu piatra acra, descarc toata furia visului de-a starni o reactzie si de-a scapa de-aici. reactioneaza doar mana lui cu un spasm, scap doar carmin pe mushama. noaptea intru in transa pe o scena improvizata, intr-o bodega afumata cu lumina saraca, in fatza obosita a unui public indiferent. beau shi cant cu prietenii mei buni. durerea ma mushca violent de urechea care fierbe shi sta sa pocneasca, eu strang in bratze frumusetea indaratnica, sictirul imi ia, rece ca zapada shi bland, capul in poala, ce orgie... nu pot tzine pasul cu propria mea muzica. ma ispiteste cu o mie de chipuri shi ma vrea monogama. eu o nasc, ea ma dezvirgineaza. dubios incest. doi, trei oameni danseaza. zambesc cu gust de vin shi-mi bag limba la loc in fluier.

ora 4. gerul ma imbujoreaza. nod in gat. pana urc scara in spirala, ma dezmeticesc cat sa simt clar ca totul se invarte. descui, intru, incui, shi ma prabushesc pe saltea, intre cartzi.

o tziganca de varsta mea, cu bucle negre spiralate shi ceruite. ma frapeaza buzele ei de un lila sidefat de bomboana stricata, cu contur vishiniu. o poftesc, cu calm shi finetze, sa ia loc. nu planuiesc sa fiu remarcata ca manichiurista. dar nu ma costa sa vorbesc frumos. sta cuminte in fatza mea, cu o mana in apa fierbinte. ar vrea sa barfim cine ce-a mai facut pe la ce bloc. dar ma vede prea roz, ca un pui de shobolan, absenta, distanta, incercand sa respir rafinament, respirand doar vapori de acetona, simte ca functionez pe silent. totushi, mana mea e calda. cu toata eticheta blazata, port stigmatul sufletului.

"valuri peste valuri de iubire se revarsa din mine..."

am 22 de ani jumate si un rost.

posted by leechu
6:27 AM

0 Comments:

Post a Comment

<< Home