< eyesicktear: nu se uita...
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

nu se uita...

Wednesday, February 08, 2006


...fiindca am pus-o cu spatele.

ca sa nu clipeasca la mine si sa-mi spuna: "come on... smile!". nu pot. ma streseaza, ma oboseste, ma intrerupe. tot crede ca stie ce vreau sa zic. habar n-are. imi rastoarna coshul cu idei casante. vorbeste precipitat, deconcertant de mult. cand nu vorbeste, fumeaza. ma-ntreaba soptit, cu aer de mica traficanta: "ai tzigari?". n-am. o admira pe mama si-i tine partea in detrimentul meu. ma contrazice, ma cearta, ma exaspereaza.

se cramponeaza de amanuntele superficiale care-i coloreaza viatza. de forumul urma, de brie si camambert, de chishtocul lui byron, de coditze de atza, de sidiul cu placebo. ca si cum i-ar fi greu, cate-odata, sa se convinga ca are o viatza, ca si cum i-ar trebui dovezi. aranjeaza tot in arhiva. sa nu piarda nimic.

si eu la fel.

ma trage in sus. a copilarit prin muzee. a avut 10 pe linie tot liceul. se duce la sorbona sa faca management cultural. bunica ei o trimite la blazzaj. are o camera plina cu obiecte de arta. are o groaza de traiste si margele multicolore de lemn. are prieteni intelectuali. cum de nu ma complexeaza? pai dedesubt e un tzanc coplesit de maretzia propriilor perspective, erodat de afectare si pedanterie, insetat de afectiune. da buzz dupa buzz daca tac jumate minut. tasteaza neatent. are un echilibru fragil. si sistemul ei mai respinge invatzatul. si ea cunoaste lenea. isi plange de mila. o loveste cate o depresie neagra, ii arunca idealurile in afara razei vizuale, ii dilueaza ambitzia, ii naruie turnul, o face neajutorata. o simt mai umana, dar o execrez asha. eu vreau sa ma traga in sus.

am infestat-o cu jamie cullum, daniel powter, fiona apple, tori amos. n-o sa ma infesteze niciodata cu iris, e.m.i.l., ac/dc. nici cu cititul. nici cu dragostea pentru pictura...

iar nu pot sa ies cu ea. "kt ma poti enerva! d c drq ai telefon dak nu raspunzi?!" are nervi. are draci. are dreptate. dar ma cauta. vrea sa ma vada, vrea sa-i povestesc, vrea sa fie la curent, vrea la repetitzie, vrea la concerte, vrea in jack, vrea "momente mishto", vrea material pentru arhiva, vrea sa nu piarda nimic. vrea raspunsuri, vrea recunoashtere, vrea vin roshu demi-dulce, vrea marea cu sarea si cu scoicile si cu 2 mai, uneori vrea mai mult decat pot sa-i dau.

vrea, pentru ca da. genul de prietena pe care n-o omara practica. da timp, da atentzie in limitele concentrarii precare, da bere, da ciocolata, da cu paru-n acid_kumm, da tot ce are, uneori da mai mult decat pot duce. da cu pumnu' si striga: "porc!". mama, ce tare da. da una din cele mai calde imbratzisari pe care le shtiu.

alcoalele amestecate si metalele frustrante la petrecerea unui fan blues-jazz-prog te pot impinge afara, pe alee, in creierii noptzii racoroase, spre un "i love you guys!" inca glazurat de limba straina. dar la rece ma feresc de sirop. ea nu-i stie de frica. poate sa si inoate in el. nu-i prea mandra.

de asta mi-e draga cherie. fiindca spune, raspunde, e hipioata, isi aminteste un shuierat la o olimpiada, cand am tras cu dintzii pana i-am luat numarul, a-ntzeles cu ce ma supara. putem sa ne bem urmatoarea cafea in armonie. si da, sa bagam inca o urma la arhiva. joi.

http://doraklimt.blogspot.com/2006/02/o-anume-adrianaadica-bombipardon.html

posted by leechu
8:03 AM

10 Comments:

Blogger leechu said...

aci, mamzel.

1:00 AM  
Blogger cherie said...

daa..cu greu, dar am gasit:)
greu se mai ajunge aici la dumneavoastra donshoara lici. dar pana la urma m'am descurcat.
nu, nu trebuie sa zambiti daca nu vreti.doar nu uitati ca si cand sunteti suparata face bine la ten sa zambiti:P
si gata, daca nu vreti, nu ma uit,nu ma uit.
da' sa stiti ca eu nu uit:D

6:48 AM  
Blogger Unknown said...

aici e prietenie?

:)

7:21 AM  
Blogger cherie said...

@ transp: ce? vrei si tu?
u gotta work for it. and i do mean HARD work:P

@liciu: si da, arhiva e compleata cu inca un dosar. dar te rog sa nu cazi in ispititoarea tentatie de a crede ca sunt un om organizat. cred ca stii deja ca nu prea ea asa. mai ales in ultima vreme. am zis eu acolo " momente misto". ideea era ca deja e tot un fragmentarium [ nah, ca ma dau in stamba, folosesc cuvinte elevat..tu fat liniutza o:P] - adica nu-mi mia aintes clar decat crampeie, momente, idei...asta desi da, mai tin minte ce pantaloni ci ce curea purtai acum un an prin martie:P:P:P

1:32 PM  
Blogger Unknown said...

las ca vedeti voi din aprilie incolo.
vrajitoarelor de ordin alb, sau roz, sau hippiot, nu..nu roz, aveti un loc si pe-acilisha pe la transp prin ograda interioara

12:01 AM  
Blogger cherie said...

aprilie? de ce tosmai din aprilie? ca primavara vine din martie...hmmm
ma silly...ma rog, me pur si simp[lu nu prea intelege:)
dar..aprilie it is:P

2:13 PM  
Blogger Unknown said...

ma!
19 aprilie... Florii
23 aprilie... Sf. Gheorghe
3 Mai... Bday

ale mele toate, toate ale mele

dar daca voi vreti din martie, de pe 18 incolo sa fie :)

1:35 PM  
Blogger leechu said...

doamneee. :|
shtiam. ;))

1:55 PM  
Blogger Unknown said...

shi mai e
pitesti... oaie e pe-aici?
vama... scouty e p-aici?
se merge, se escaladeaza
noi sa fim sanatosi si bine legati

2:25 PM  
Blogger cherie said...

sa fim sa fim...sanatosi, cu bacu luat & fericiti:)

leechu said: "doamneee. :|
shtiam. ;))"

io nu stiam dar acum am bagat la creierash:)

1:47 PM  

Post a Comment

<< Home