< eyesicktear: cand ma fac mare...
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

cand ma fac mare...

Sunday, December 25, 2005


...am sa am perdele de dantela alba si violete-n geam. am sa ma trezesc cu ochii la ele. am sa am frigiderul plin de iaurturi si sucuri felurite, camara plina de muraturi si gemuri reusite. am sa mananc numai paine de secara. am sa am parul lung, am sa merg pe bicicleta pe langa ziduri de piatra cu iedera cruda, abundenta. o sa fie soare si multa iarba si copaci si o liniste primitoare cu ciripit de vrabiutze. o sa fie septembrie si mai si octombrie si iulie si ianuarie si august mereu. am sa merg in fiecare zi in biserica mare si racoroasa, am sa las sunetul orga sa curga in mine ca mierea, zicand rozariul absenta sau prea absorbita. am sa ma culc devreme si am sa ma hranesc sanatos. am sa fiu inconjurata de mintzi simple, am sa invat sa fiu simpla. am sa fiu tanara. si am sa am parul lung. si bicicleta. si leagan in curte. si blugi gri. si mere. si bunavointa. si voie buna. am sa vad marginile oraselului din centru, relief deluros si muntos palind in albastru, cu vant puternic, cu gazulitze, cu fluturi, cu cimitire, cu pace nesfarsita. si muntii au sa ma vada pe geam cand ma imbrac in pijama sa adorm cu cartea pe nas sau cand ma uit cu narcisism in oglinda sa-mi aranjez fularul cald la gat in prag. am sa barfesc diminetzile la o cafelutza cu batranica blanda, senina si jmechera de peste gard, iscodind ca sa masor cat de mult mai pervers e tineretul timpului meu si am sa constat ca nu e. am sa reflectez serile in veranda, sub mangaierea priceputa a vantului aproape uman, numarand stele ca sa fac totul mai siropos si am sa constat ca nu e. azi zece, maine noua, poimaine opt... am sa beau compot de vishine. am sa am o pisica mare si grasa si pufoasa. am sa fiu intr-un cor de colinde. am sa cant la pian cand o sa ma cheme la el cu bratze subtziri de fum. cu o lacrima obosita-n gat. am sa am multe pulovere moi in culori calde. am mananc mereu portocale si nuci si am sa dau ceaiuri dansante in casutza mea, cu gramezi de brie, cu afectziune fraterna si cu toata muzica buna facuta vreodata. asta-i multa muzica. am sa respir muzica, mergand pe bicicleta cu parul lung in vant. fatza de masa o sa fie in carouri si cu floarea-soarelui. o sa miroasa a gauffre si vanilie fierbinte si nucsoara. am sa mai si plang uneori, dar numai de fericire. si cand ma tai la un deget. am sa am pereti albi, vaza cu flori de camp, carrion cu pestisori. am sa calc poteca fara graba, dala cu dala, spre bacanie. si o sa fie multa iarba si copaci, neaparat.

posted by leechu
5:55 PM

1 Comments:

Blogger cherie said...

sweet dreams, bombi..just like you...

eu -
am traume cu blugii gri
ati avea voi traume daca as fi intr-un cor..de orice ar fi el
nush sa merg pe bicicleta...
imi plac noptile albe:D
prefer oricand o ciocolata sau alt "junk food" in locul unei bucati de tzelina.desi imi plac fructele...sain just ain't me

dar asta esti tu..ur dreams..ur house..ur life.:)..enjoy 'em:P

4:52 PM  

Post a Comment

<< Home