< eyesicktear: zapada
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

zapada

Thursday, December 22, 2005


am inteles legatura dintre a inveli si a inveseli abia azi dimineatza, cu zapada. malurile caii rahovei vazute in infraroshu. isteria premenstruala din ultimele doua zile si-a inchis racoros aripile peste spatele meu incovoiat cu frica. am ridicat capul, am clipit, am intins gatul printre oamenii din tramvai, sa vad peticul meu de alb. obraji rosii. obraji reci. vine craciunul. deodata, simt ca vine. si viitura intra, incet, in matca... si-n vene... si mi se face chef de petrecerea lui bibi, cu vinul de tzara si vishinata lui, mi se face chef sa fac un brad cu bunicii si unul cu mama, mi se face chef adevarat sa traiesc. chef d'ala sanatos, care nu incape-n descrieri abstracte cu chiorchini de neologisme dozate cu arta. chef, nene.

am avut o criza de ras azi. cu fulgi in par, in ochi, pe nas. obraji rosii. obraji reci.

posted by leechu
11:21 AM

5 Comments:

Blogger cherie said...

asadar party party?....:))...u do not seem to miss me asa cum itit e do de zapada..
semnele deviatqa se raresc pe masura ce neologsmele dozate cu arta crec numeric..pai e frumos asa mah?...hmmm:)
but i still care. about you:)
cuz
"we care about youuuu":))
cherie

1:24 PM  
Blogger Unknown said...

io zic sa bem
de revelion
bem?

1:29 PM  
Blogger leechu said...

fato, nu tzi-e bine? ii vacantza, vine timpu' d-o vorba, un vin, un lemeu, o brie shi-un camambert. cu tine. let me just check my fulll agenda, tz tz tz. :P da' sa nu ma duci in collector's! :(( :D vreau la ceainaria aia d ai scris ajea mumos d ea in oricum. cu un preten d suflet. :)

3:21 AM  
Blogger cherie said...

de ceainarie a scris pretena ta/noastra marina:) nu eu..as fi vrut eu:D...si de rev..ce sa zic..poate ma pun bine cu pretenu florin..zis si transp..care are poza asa misto la unu din posturi:P...hehehe

4:16 PM  
Blogger Dee said...

ci frumos! vai ci frumos poz la tine aicisha ia!

3:25 PM  

Post a Comment

<< Home