< eyesicktear: the day
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

the day

Wednesday, December 14, 2005


mi s-a nascut intr-o seara de vara, tzipand din mine in cor cu alcoolul. a adormit in fasha de chill-out sictirit inmuiata cu balsam de elegantza clasica. cum i-au dat primii dintzi a inceput sa mushte in ritm de rock acustic. iar cu buclele roshcate a prins a se undui si funk-ul din el.

azi ma ajuta sa trec strada, imi face cumparaturile in carrefour si uneori imi citeste beletristica postmoderna. si imi analizeaza situatia sentimentala, si imi spune "stiam eu"... si stie... si ma scoate la un film vechi, apoi la un ceai de mar copt cu miere si lapte.


i knew the day would come
and i was prepared
i knew the day would come
and i was not scared
i knew the day would come...

when you'd no longer fall asleep on my streets, drunk at dawn
when you'd no longer throw coins in my fountains dreaming on
when you'd no longer shoot down my swans in cold blood, my dear
when you'd no longer sweetly pollute me with joy and fear

when you'd no longer be cast by your moods on my shore
when you'd no longer show up at my door
when you'd no longer misplace your mind round my bend
when you'd find a new love and cease to conjure the old friend

you're playing the same song to another she
conveying what in my time i chose not to see
but this one will fall weak
give herself on the spot
like i did... not

i knew the day would come
and i was prepared
i knew the day would come
and i was not scared
scared... scared... scared... scared...

zaharul candel si tzurtzurele stateau la masa in jack, se exprimau vulgar si beau vodca. unul dulce, altul fara nici un gust. unul calai, altul ca noaptea desertica. unul tare, altul pe muchia dezagregarii. de aratat, aratau la fel. asa ca nu ne-am batut capul. prietena mea, inghetzata de cafea, a-nceput, distrata, sa roada zaharul, strambandu-se ca-i la temperatura camerei. eu priveam cu jind tzurtzurele topindu-se si setea crestea in mine... valul de aer rece ma tinea la distantza. n-am reusit sa-l ating niciodata. dar intr-o dupa-amiaza, intr-un amurg gri mangaiat de soare cu o dara roz, m-am imbaiat ca in iordan, clandestin betzisor de scortzisoara, in urma lui de apa... m-am inmuiat. m-am umflat. mi-am pierdut aroma. iar prietena mea, inghetzata de cafea, rodea, rodea, rodea si se stramba.

si simtea ca i se cam face sete.

posted by leechu
7:08 AM

2 Comments:

Blogger Unknown said...

alegere intre piatra de mare si piatra de riu
aleg piatra de mare ca are sare...
sarea face parte din nisip
nisipul se scurge cu timpul
vesnicia se naste cu o piatra de mare
plus un calut de mare pe lotca unui pescar

10:17 AM  
Blogger Unknown said...

care este
simteam nevoia sa spun ceva...
:)

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home