< eyesicktear: 24 martie 2003
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

24 martie 2003

Thursday, March 16, 2006


azi am am dat nas in nas cu telefonul public de la scoala. m-a privit lung in ochi si am inceput sa simt in palma dreapta o mancarime veche si draga. nu de zi cu zi, ci dintr-o zi anume. imi spune telefonul, cu un geamat abia stapanit: "mai stii ce-mi faceai cu mana asta acum vreo trei ani?". incerc sa retraiesc. aveam parul lung, despletit, varfurile tocite de atata netuns mi se incolaceau pe umeri. imi amintesc si jachetzica de tricot crem de peste rochia mov inflorata de peste blugii distrusi. imi amintesc ca era soare. imi amintesc si ca am cazut la propriu la picioarele lui nony cel seducator de la real si am facut o criza de ras. imi amintesc... ca am citit pe lista ca sunt a 7-a din toti, a 2-a de la a 9-a, am 100 la speaking... imi amintesc stalpul, scarile, telefonul portocaliu... stiu ce-i faceam!! introduceam cartela in el, ce altceva, ca n-aveam mobil, am trait candva fara mobil, ce vreme straina, ce vreme de fragezime si prospetzime. o sunam pe mama: "merg la timisoara!", ii sunam pe bunici: "merg la timisoara!"... sunt clasa a 9-a, la inceput de drum, si ce drum o sa fie... m-am calificat la prima (doar prima) mea olimpiada natzionala la engleza... merg la timisoara...

pe 24 februarie 2006 am mers in club a, la concertul blazzaj si urma din cadrul festivalului stimultan, dupa care am innoptat in green hours. am baut, am socializat, am ras. cu prieteni, cu amici, cu cunoscuti. pana in zori, cand... mahmura, franta si trista, urandu-ma pentru excesul de vin care ma imbia crud catre somn si imi imprima o durere surda in tot corpul, m-am indreptat spre liceul iulia hasdeu. prin ninsoarea abundenta, nepasatoare in albul ei rece si apos, cu monomania ei, caderea spre pamant. unica ei sarcina, unica ei grija, unica ei finalitate. nu e capabila sa inteleaga o situatie de viata si de moarte, pedeapsa care crestea in mine ca un cancer, durerea fara cauza nobila si glorie, dezolarea invinsului, vina de de nestins fatza de sine. ea n-o sa se condamne niciodata ca nu s-a oprit din cadere ca s-o ia spre cer. ea doar mi se topea pe obraji, mi se cristaliza pe fular, mi se troienea pe par in drumul meu spre liceul iulia hasdeu. unde am abandonat jalnic faza pe sector a ultimei mele olimpiade de engleza.

am inceput inadaptata, gingasa, inocenta si cu perspective. am terminat mondena, fanata, cinica si ratata. dar as fi o ipocrita sa ma fac ca tin doliu dupa cea care-am fost.

posted by leechu
11:49 AM

8 Comments:

Blogger cherie said...

trebuie doar sa te hotarasti: e o decizie pe care ti-o asumi? o regreti? o regreti si o asumi?
in final, nu o olimpiada itit da valoare, ci doar impacarea cu tine insati.:)
be happy.enjoy life. true life.
nu te pierde in monden..decat daca simti ca te ragasesti acolo. daca nu, let go, si doar viziteaza starea asta din c/gand in c/gand.
dar acesta cred ca este rostul unor commenturi pe un blog.:)
be happy. enjoy life. true life.

5:05 PM  
Blogger leechu said...

:)

welcome back. :*

ma las de fumat.

10:16 PM  
Blogger cherie said...

i was never gone..:P >:D<

9:05 AM  
Blogger Unknown said...

ha! cantec vesel atunci

4:39 AM  
Blogger cherie said...

stai ca nu vazusem ce ai scris dupa welcome back...
obiectiv vorbind, e o decizie buna.:)
tine-te de ea.

9:41 AM  
Blogger leechu said...

azi am fost la o bere (doua, trei... n) cu tudor & co. am fumat aproape un pachet. inca o dovada ca sunt slaba. am sa ard in iad.

9:26 AM  
Blogger cherie said...

been there, done that.
ma uimesc pe zi ce trece. era o vreme can un pachet ma tinea o spatamana..acum abia daca rezista doua zile...
so...that makes two of us.
pe mine sa ma lasi pe locul de la fereastra. ntzeles?:P

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.oricum.ro/comanda-stimultan/ > check this out:)

1:44 PM  

Post a Comment

<< Home