< eyesicktear: roc. sex! claaar...
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

roc. sex! claaar...

Monday, September 04, 2006


pale september... i wore the time like a dress that year...

concertele devenisera un efort voluntar de autoasurzire deprimanta. marea devenise o balta sarata care cere dush. vama era un shir de bodegi pe o plaja cu nisip prost. ceva scartzaia.

si dupa un 2003 de nestiintza, un 2004 de televizor, un 2005 de germania a venit si un 2006 de relativa indiferentza si totusi am fost la stufstock 4. trecuta de etapa 2003 cu sete copilareasca de rock si alcool, trecuta de etapa 2004 cu mancarime naiva de voluntariat alternativist, trecuta de etapa 2005 cu elitisme imbecile de 18 ani intelectuali, am ajuns in 2006 cu dorintza de a-mi lua adio de la urma, a mai inota in mare o data si a vedea ce oameni mai canta pe-acolo.

si am venit schimbata complet. muzica si marea once again swing around me like cotton on my skin. mi-am amintit ce-nseamna. ma tampisem de la atata urma si alge. daca mai si intru la facultate o sa am un varf al existentzei. nu mai sunt insetata de asceza in himalaya. sunt ca un leu in cushca. vreau sa ies, palavragesc, socializez, beau, rad, cant. vreau sa-mi reincarc cartela de prieteni. tampa metafora mi-am gasit. dar ma simt de parca nu mi-am incarcat creditul de mult, mult timp. asa e cand esti pe abonament.

imi vine constant sa dansez. bluz, jazz, fusion, funk, worldmusic. andriesh, alifantis, dan bairan, kampec dolores, ealdjaueala, blazzaj, iordache. eram plina de culori vii. acum incep sa se combine in nuantze mai subtile, nebanuite, neasteptate.

par lung, idei lungi, fuste lungi, cafele lungi, cantece lungi, prietenii lungi, aripi lungi.

fiindca drumul este lung, lung, lung.

posted by leechu
9:45 PM

1 Comments:

Blogger cherie said...

bega blues band au cantatara raiders on the storm. me happy...
cred
a fost frumos mah...oricum, aparushi la mare exact cand aveam mai multa nevoie de mutra si hugu' tau:) thank you my friend.
...si cum spunea o pretena candva..." i love you, guys"
r.s.c., r.s.c. :P
hug.

1:45 AM  

Post a Comment

<< Home