< eyesicktear: my sanctuary
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

my sanctuary

Wednesday, May 24, 2006


(wonk uoy naht noitceffa erom deen i)

r:
in you and i there's a new land,
angels in flight
(wonk uoy naht noitceffa erom deen i)
my sanctuary, my sanctuary, yeah
where fears and lies melt away
music will tie
(wonk uoy naht noitceffa erom deen i)
what's left of me
what's left of me now

i watch you fast asleep,
all i fear means nothing

(snwod dna spu ynam os)
my heart's a battleground
(snoitome eurt deen i)
(wonk uoy naht noitceffa erom deen i)
(snoitome eurt deen i)


r...


you show me how to see,
that nothing is whole
and nothing is broken

r...

my fears, my lies
melt away...
(wonk uoy naht noitceffa erom deen i)

ce cauta versurile astea aici? nu-s prea geniale si nu-s prea eu. n-au tonul meu calculat. sunt si cam siropoase. versuri de amator. tocmai. mi-a ajuns sa apreciez ce e facut dupa standardele mele. exprima ceva care mi-e necunoscut si ispititor. nu sunt eu, sunt ceva ce imi sta cu desavarsire in afara firii. sunt undeva dincolo de sfera mea de creatie si tot ce nu pot crea ma fascineaza. ma impietreste. tot ce nu e in mine e vraja.

si am intrat pe prozaicul google si am aflat ca fata e utada hikaru. un nod in stomac si dorintza nestinsa de a-i explora opera. ii spuneau britney a japoniei. eu ma hlizeam si ma inchinam cu evlavie unei japonii care are o britney ca asta.


gradat, nodul s-a desfacut, focul s-a dus intr-un ultim sfarait. subit, s-a naruit visul cu o artista obscura, misterioasa, infioratoare si totodata stapana pe arta ei si pe limba engleza, pe care s-o gust si cu sufletul de copil hipnotizabil si cu mintea de cantautoare aspiranta, o artista cu urechea pentru chill-out si gandirea natural japoneza spre care eu doar tind. care sunt undeva dincolo de sfera mea de creatie.

mi-a ramas cantecul. atat. obsedant. daca sailor moon va zgarie retina sau va intzeapa maturitatea, inchideti ochii. sau minimalizati. sau nu intrati deloc.

http://youtube.com/watch?v=SntXYFLCBAo&search=sailor%20moon

posted by leechu
6:26 AM

4 Comments:

Blogger Unknown said...

superb :)

9:10 AM  
Blogger leechu said...

oh really? :P

10:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info » » »

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it south park tom's rhinoplasty Acne cat picture Homeschooling laws in ne overnight fedex online cheap phentermine 401 k investment analysis Levitra spanish bbw on penis laser eye surgery Hp laserjet 2430tn printer

12:17 PM  

Post a Comment

<< Home