< eyesicktear: londoren color balsam - 45 granatrot, mit provtamin b5
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

londoren color balsam - 45 granatrot, mit provtamin b5

Friday, April 21, 2006


n-a iesit chiar asa. mai degraba un grena spalacit de tanti mariana de la 5. atat cat sa nu ma simt la fel. atat cat sa cheme glossul roshu pe gura, amintirea teancurilor de materiale din atelierului de croitorie, imaginea rochiei maro-roshcat cu zig-zaguri ivoire, cerceii mari si grei si zornainzi, un green hours plin cu oameni deosebit de politicoshi care ma aplauda. aud percutzia si bataile inimii mele si-o insusesc, aud basul si valurile de seva navalesc in camarutze, aud chitara si vocea asteapta sa se ridice in rotocoale. ce intre-kate-bush-si-tori-amos-la-culoare am sa fiu, ce cu desavarsire eu deasupra lor doua, ce nestiuta de voi pana in clipa aia, ce alta decat liciu betziv in blugi ruptzi si tenishi, ce femeie, ce serioasa, ce blazata, ce zvacnitoare, ce sirena, ce crima impotriva inocentzei, ce victorie asupra crimei inocentzei impotriva dreptului meu de a fi luata in serios. cand l'am dat pe par, semana a sange inchegat. a manjit totul in jur. chiuveta arata ca dupa capete sparte, vene taiate, spline injunghiate. sangele inocentzei... sa curga... a vrut sa ma omoare, sa moara, nenorocita... sa moara...


...sa devin tanti mariana de la 5.

posted by leechu
5:15 AM

7 Comments:

Blogger Unknown said...

...eu tanti geta de la gorjului
:P
ce petre frumoasee...
sirena de-a noastra :)
>:D<

9:56 AM  
Blogger cherie said...

ok..i'm scared...ce-ai facut mah???
of of of ... i still luv ya, kid.;)

11:21 AM  
Blogger leechu said...

nah ca v-am bagat in sperietzi! >:) muahaha! o sa se ia. sau o sa faca bine sa se inrosheasca mai tare.

12:10 PM  
Blogger Unknown said...

leechu somon de toamna =)))
inroshit mai tare, auz' la ea...
tu nu ma speria pe mine..eee

12:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

8:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Cheap inderal Drug furosemide Online betapace Order aciphex ED azulfidine Without prescription topamax

4:11 PM  
Blogger Unknown said...

شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة مكافحة النمل الابيض بالاحساء

4:47 AM  

Post a Comment

<< Home