< eyesicktear: iarba dinainte de bac
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

iarba dinainte de bac

Thursday, June 22, 2006


vreau sa vad lumea, fara indoiala. totusi, nu caut locul cel mai frumos din ea. sunt unul din oamenii care cred in ideea de meleag natal. stiu ca un petic verde din bucuresti ma poate face la fel de fericita ca central park, taigaua siberiana sau muntele fuji. pentru ca aici m-am nascut si cred in asta. pot fi acuzata de ingustime - nu cred ca m-as apara cu o argumentare solida. fiindca alegerea mea nu tzine de ratziune si nici nu o impun nimanui. e splendoarea alegerii.

azi, pe iarba care mereu mi-a parut ca vrea sa ma intzepe, am mers descultza. azi, vodca mereu halucinanta mi-a ars gatul si mi-a crutzat mintea. azi, in cismigiul care nu mi-a spus niciodata nimic, am fost fericita. azi, dupa ce am privit o viatza copacii cu drag de pe pamant, m-am uitat la pamant dintr-un copac.

inainte de bac, iti recomand sa stai cateva zile la bunici, departe de calculator, tzigari si zgomot - la diminetzi calme cu cafea cu lapte, pranzuri solare si cine cu salata. interiorizeaza linistea. bea multa apa si citeste lacom "pride and prejudice". in romana. e o traducere bunutza. in ultima seara, cheam-o pe mahria la tine si fa-i turul casei in care ai crescut: arata-i balconul pe care iesi in serile de vara, camera fara care n-ai mai avea radacini, poze si desene de cand erai mica si caraghioasa. betzi compot de visine, mancatzi o inghetzata. a doua zi intoarce-te acasa, si dupa meditatzia la istorie mergi in green cu mihaela, sa invetzi la romana cu gashca de oameni dezghetzatzi si desteptzi de la olimpiada la care ai zis pas. ducetzi-va in cismigiu si discutatzi (la marele misto) subiectele de oral pe iarba. facetzi baloane de sapun. poshtitzi o sticla de vodca. ramai cu maria si mihaela. amestecatzi istoria cu geografia cu romana. batetzi-va cu bulgari de iarba. o sa creasca la loc. mama, cand o sa fitzi la facultate si o sa ai narghilea, tzine-te cu materiile comune... hic! urca-te in copac. un pom nu prea inalt, noduros, primitor, cu frunze verzi, verzi, verzi. escaladeaza-l cu picioarele goale, in fusta lunga si creatza. nu te teme, o sa-tzi intinda mana. contempla de sus. cand or sa vina trei fetitze cu caluti de plastic, fascinate de cum te-ai urcat, intreaba-le cum le cheama. teodora, ioana, maria. da-le flaconasul de spuma si prinde calutii. razi cu ele. razi in tzipetele cu care isi insotzesc vanatoarea de balonashe. razi si simte-te verde. uita-te la mihaela si cristi, intinsi pe-acolo pupandu-se, uita-te fara pic de melancolie, ca la 7 ani, cand roseai dezgustata la scenele de amor din filme, uita-te convinsa ca tu nu vrei sa faci asta niciodata. fii copil. da proportzii cosmice micilor placeri pe care le vei putea trai in pace dupa bac: o carte, un ceai, o pala de vant. fiindca da, bacul o sa treaca... si o sa traim si dupa el. incredibil cata pace simti deja.

deci... inainte de bac, mergi descultz pe iarba, fii hipiot, invata impreuna cu prieteni dragi si cu oameni placuti. s-ar putea sa nu realizati nici un salt spectaculos in cunostintze; s-ar putea ca zilele astea de "teroare" sa devina cele mai frumoase din liceu. si daca-i vorba, nu neaparat doar inainte de bac, domle. in general. daca nu te-ai prins. apropo, am un gogoloi mare de iarba in pantof, cu care am mers tot drumul spre casa fara sa ma prind.

posted by leechu
12:12 PM

7 Comments:

Blogger cherie said...

eu am invatzat pe bloc with an old friend...a good friend..a true friend:) de fapt am vorbit incontinuu vreo 7 [sic:P]ore...doesn't matter :)

ideea era ca i sorta know the feeling...
vodca nu imi spune mai nimic, dar mersul desculta pe iarba...asta da...mereu DA [ desi mereu ma supar cand aflu,a maintes reprises, ca in cismigiu NU e voie >:P]

inainte de bac...vreau sa fiu fericita...la fel si in timpul..si dupa...si sa uit ca fac 19 ani, care nu vor insemna nimic, caci nimic nu se intampla cand ai nouashpe ani...dar o sa fie shaptishpe a shaptea doua mii shapte minus unu ;)
hmmm...de fapt, probabil o sa dorm.

9:11 AM  
Blogger Unknown said...

da, mai, frumos de tot.
si cafea cu lapte la invatat
nu voi mai folosi ultima parte a ultimei propozitii. c-am scapat cu bine acum doua zile. si bine-mi e.
si bunici, poate cele mai dragi fiinte care mi s-au intamplat vreodat'. cartea schimbata, totusi, cu winnetou si aventurile lui.
sa vezi pe nisip cum o sa fie ;))

1:27 PM  
Blogger leechu said...

eu am facut 17 ani pe 17 a 17-a 2004. can't beat that! :P and don't give me this nimic-nu-se-intampla-cand-ai-nouashpe-ani crap! :P se intampla absolut ce vrei tu. ok, i'm not giving you my se-intampla-absolut-ce-vrei-tu crap...

si tu cestalalt, nu-mi suptestima "pride and prejudice"-u', ca tereneg ejti tu!

1:39 PM  
Blogger cherie said...

bine ca te dasi mare..am avut si eu "17 pe 17 a shaptea...nascuta in obzeshapte"..but that's the catch - am avut

hmmm..nevermind me..bafta maine..si BRAVO pt azi ...o citez p diriga "nu uiti. rockerii nu uita. de aceea sunt actuali si acum "
we rock :p

1:52 PM  
Blogger leechu said...

bine, roacheritzo. bluzista din mine agreez. :P

2:37 PM  
Blogger leechu said...

pardon, 17 a 17-a 2003.

ROC!!!

12:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... Free reversed phone listings Facelift prices Wheel+chairs+port+angeles Tennis james blake allis chalmers antique toys Phendimetrazine columbus ohio valtrex generic drug for Rental car discount http://www.front-load-washers.info/Quietline_washer.html Home insurance building http www.halifax.co.uk Mail order nexium Celexa compared to lexapro amherst new hampshire aston martin cars for sale swimming pool heater distributors south shields coal washer

12:53 AM  

Post a Comment

<< Home