< eyesicktear: ce zice paru' taiat?
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

ce zice paru' taiat?

Saturday, February 17, 2007


faceam eu un blog nou si random questionu' ma-ntreba la un moment dat ce zice paru' taiat de tunsoarea mea noua. si mi-am amintit de tine. de tine, pe care te-am crescut ca pe o pleata hipioata plina de atze colorate si margele colorate care la un moment dat au devenit prea grele. varfurile tocite n-au mai vrut sa creasca. si te-am lasat sa cazi in paragina.

de tine, pe care puteam sa scriu ce ma taia capu' fara sa dam my stream of consciousness, fara sa-mi ciopartzesc ideile pana la constipatzie, desi zic ca-i impuls cioplit pana seamana a impuls. doamne, eu numai in romgleza pot sa ma exprim cu adevarat, doamne, ce-o sa fac cu paginutza aia noua pe care vreau sa o pun in slujba alimentarii propriului meu narcisism cu pseudo-cronicutze pseudo-interesante pe care le scriu cu pseudo-pasiune ca sa ma pseudo-integrez in lumea pseudo-interesantzilor. in engleza, ca-s entelijenta ji jtiu. ca sa ma poata citi intreg mapamondul si sa mi se inchine.

cand vrei sa suni un prieten vechi itzi tremura mana pe telefon. atata timp v-a fost lene sa va cautatzi. ati trait unul fara altul. n-ati murit. dar poate s-ar bucura. poate puteti sa pick up where you left off.

si vreau sa urrrluuuuuuuuuuu!!!... mi-a fost dor de limba mea si de tine. de tine, care esti o antologie de ganduletze si imagini care mi-au strabatut devenirea intr-o perioada cand am urcat un povarnish la care ma uit azi stupefiata. eu, eu am facut asta? mai vreaaaaau! mai vreau sa debordez de idei intamplatoare in tine. mai vreau sa te colorez. daca mai shi depasesc, na, asta e, sunt mica. si ti-as povesti ce-am mai facut, da' mi-e rushine. e ori prea urat, ori muuult prea frumos. ma-nroshesc si-mi creste tensiunea. s-o fi chemand ca am trait. hihihi.

si ce daca nimeni n-o sa comenteze?

posted by leechu
9:23 AM

1 Comments:

Anonymous Fotograf Maria said...

interesant blogul are cateva articole foarte bune

8:07 AM  

Post a Comment

<< Home