< eyesicktear: 226
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

226

Monday, April 17, 2006


nu mai venea. asa ca luat un 300 pan' la rond. si am mai avut timp sa ma gandesc. si sa ridic capul. si sa vad cerul albastru-petrol printre crengile ude, noduroase, cu smoculetze de frunze crude. picaturile imi cadeau in ochi, eram imbibata de apa rece, vizionara, libera, dornica sa redevin pedanta, dornica sa redevin deasupra, cu ochii plini de ploaie. aveam ploaie in ochi. cadea printre crengi. si imi venea sa cant din toti rarunchii.

GATA.

i'm getting what i diserve
for mischoosing whom to serve
it's only fair
that no one should care

ma simt eliberata ca am inteles. e intre mine si mine. si-mi sunt tovarasa de drum de ceva timp. si ce drum cu impiedicaturi si julituri si cazaturi jalnice, dar ce drum colorat si nebanuit poate sa fie... nu-s secata, ci usoara.

posted by leechu
2:51 AM

5 Comments:

Blogger Unknown said...

si daca venea 226-le, tot asa simteai :)
leechu... how can you not like her?

9:24 AM  
Blogger leechu said...

see her without her make-up on. :P

5:33 AM  
Blogger Unknown said...

asta era o stire despre un premier, cred. am deviat.

asa, si? plouata nu-ti sta bine? fermecator chiar. io stiu mai bine.

9:16 AM  
Blogger leechu said...

ierea cu jpil. eu nu ma machiez niciodata. ;)) cel mult ma machesc. si de cand am dat-o pa ceai negru cu laptic, nici aia nu prea... da' las' ca vine vama cu pipa pacii... 8->

11:52 PM  
Blogger Unknown said...

:D
bun, e bine c-ai pomenit-o :)
tre sa-tz dau filmuletzu

1:10 PM  

Post a Comment

<< Home