< eyesicktear: london town
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

london town

Saturday, April 01, 2006


riuf 2006. am gasit sala si m-am asezat, confidenta in mine. cum zicea tanti aia care prezenta. ce lume ajunge sa studieze afara. si eu nu. niciodata. cu ale mele calitati latente. pixul alearga pe culoarele agendei dupa orice m-ar putea duce mai aproape de londra, macar cateva luni. uk: study & funding opportunities. insight on british undergrad education. business, law, economics. business, law, economics. taxe, costuri, burse de merit. business, law, economics. incep sa am senzatia tot mai clara ca notiunea de exchange programmes am invetat-o eu. si notiunea de arta la fel. dau la limbi straine, prind un exchange programme si ma duc sa cant in bodegile londoneze. ce-mi placea cum suna. bodegile londoneze. nu.

http://www.mdx.ac.uk/subjects/dmta/undergraduate.htm

http://www.mdx.ac.uk/summer/about/index.htm

dau la limbi straine. citesc. iau numai 10. ma apuc de chitara cu teoria-n fatza. cant intr-o trupa. scriu la o revista. spal niste podele. strang bani. merg la summer school. 200 de lire. imi fac ucenicia la ei. continuu tot la ei. ba nu. 2600. nu merg. sansa ma respinge galant. mi se refuza condescendent. imi arata, cu plictiseala fragil afabila, intr-o mana cu manusha imaculata, nota de la ospatzul visarii diurne. imi aminteste ca le-am cerut realitate. si ca asta costa bani. bani reali. ma scuz incurcata. e o greseala, eu n-am cerut asta. eu doar visam. eu, sa studiez muzica la londra? eu, o romanca din jumatea inferioara a clasei de mijloc? eu visam, eu visam. lasati-ma. eu visam, imi repet infrigurata. daca imi permiteti, am sa ma duc la toaleta, ceva nu mi-a priit. ma galbenesc de penibil si sila. daca vomit totul sunt scutita de plata? plec, impiedicata si umila. sansa zambeste deconcertata. tot formal, tot britanic. ridica din umeri. ce-a mai fost si asta? est-europenii astia-s ciudati.

iar primul rezultat al cautarii sub scoala populara de arte bucuresti e un thread de forum fara nici un raspuns.

every mornin' 'bout half past eight
my momma wakes me, says "don't be late!"
i get to the office, tryin' to concentrate,
my life is just a slow train crawling up a hill.

so i stop one day to figure it out
i'll quit my job without a shadow of a doubt
to sing the blues that i know about:
my life is just a slow train crawling up a hill.

minute after minute, second after second
hour afer hour goes by
workin' for a rich girl, stayin' just a poor girl
never stop to wonder why!

so here i am in london town,
a better scene i'm gonna be around,
the kind of music that won't bring me down.
my life is just a slow train crawling up a hill.


nu.

posted by leechu
11:54 PM

3 Comments:

Blogger Unknown said...

london town plin de ceatza nu-i de lici. lici e colea, si invata pt bac.
cu viitorul, viitorul il facem guogoloi si-l dam de-a dura pe destin. oricare de profesie o fi el, trebuie placut tie mai intai :)

10:57 AM  
Blogger leechu said...

haoleu, nu mai spune ca nu e de mine. :(( not helping!

1:25 PM  
Blogger Unknown said...

bine, n-am editat, dar tot asa reiese. ca undetz place tie, acolo sa fie :)

10:26 PM  

Post a Comment

<< Home