< eyesicktear: sa nu ma deprim.
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

sa nu ma deprim.

Friday, March 31, 2006


la petrecerea lui tudor am facut opusul a mai tot ce faceam si nu faceam de ma deprimam la petrecerile lui tudor. am divortzat de bere pentru suc de portocale cu vodca-garrone-martini. am si dansat. chiar inainte suita manson-slayer-pantera m-am mutat in camera, la jam session si hendrix-brian setzer-steve vaughn. in pat. conversatzii tembele si motzaiala. un ghem de capete, coapse, coate. cand a urcat soarele, a urcat si melancolia-n mine. sa nu ma deprim. dimineatza, lumina curgea ca mierea peste fotoliul imens in care ma scufundam cu tzigara arzanda, paharul vesel si sufletul ushor. eu, gina, iulia, blida, tudor, cristi, mike, leagan, parc, soare, cald, vant, nisip, ah, shit, cer albastru, primavara, q-pack de bere rasuflata, tzepi in stomac, foame, bucurie. nicaieri oboseala mahmura care mi se lasa pe umeri sadic si-mi batea muschii cu scanduri cu cuie. nicaieri depresia. mi-a zis tudor ca la cantat sunt pa felie. sau pa tzeava. am uitat care. a vorbit serios, cum nu se oboseste des sa-mi vorbeasca. in modestia mea proverbiala, stiam asta. dar cand stiu c-o stiu si oameni ca tudor sau dan, camasha de fortza paraie... nu, nu inalbitor!... si respir.

am tremurat si gafait in cea mai incordata negare pe care mi-am indus-o vreodata (nu mi-e frica, nu pot sa ma manance, bine ca ma duc dupa aia la concert sa scap de stres, la naiba, cine stie ce ma asteapta si acolo, of, mai bine m-ar manca sa stiu de-o treaba, daca-i vreunu' hot care ma inhiba, daca gresesc, daca-mi pierd vocea, nu, lasa, o sa-i sparg, ei sa ma impresioneze pe mine, auzi, sa le cant anouk, guano, apes, no doubt, garbage, scheitarii drecu', nu mi-e frica, nu). caricaturali intr-o masura. cam mutzi la inceput. pe parcurs, reconfortant de... baietzi. au trezit baiatul din mine. le-am cantat peste electrica pe clean, data incet. mi-au cantat peste vata din urechi. au trezit roc-ul din mine. mi-au dat vin, bere, mancare. dar adevarata foame mi-a potolit-o urma, in proeteasa. credeam ca au uitat cum. m-au lovit ca un tsunami. si, ca in "silent sea", the harder they hit me, the less i seemed to bruise. pe moment. dar oboseala m-a ajuns si, in miezul dansului crunt, m-am pomenit la baie, privind in oglinda o mutra mototolita, absurd de trista. sa nu ma deprim. dimineatza, cazuta din ruperea mea voita de urma noptzii in frig eliberator si curat, cadeam in perna moale cu pleata incalcita intr-un nor de tutun, cu urechile tziuinde si sufletul usor. m-a strans mani in bratze si n-a facut-o in sila. ce liniste dulce si cata recunostintza in ochii mei care nu stiu mandria, cand o corabie ratacita ajunge inapoi in port.


depresia ma pashte dupa fiecare coltz. i'll stay right here... on a silent sea... numai sa nu ma deprim.

posted by leechu
5:33 AM

3 Comments:

Blogger Unknown said...

las ca trece ea perioada ta grea de lectii, invataturi si alte cele
numa sa vezi atunci de nu scapi de deprimare, de zici ce-i aia :)
incepem cu marea, si nu te vei mai desparti de ea sa-mi zici tu mie... whatever you wanna colmi

10:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

6:35 PM  

Post a Comment

<< Home