< eyesicktear: natura moartei: isterie cu brandushe galbene
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

natura moartei: isterie cu brandushe galbene

Friday, March 24, 2006


sucul gastric clipocea de somnul care-mi inota in stomac. voiam sa ies din lift, sa trec pragul si sa cad in pat. aruncam fiecare pas in fatza celuilalt, ii iroseam rapid si febril, cu cerebelul obosit de comandat pasi. iar pe marginea dambovitei, pe parapetul de beton cu brazde, iarba noua, mica, aspra. am magaiat iarba. am vazut tziganca ofilita si zdrentaroasa cu un snagov fumegand intr-o mana, iar in cealalta, un buchetzoi de brandushe galbene. mi-am tarshait bocancii in continuare pe pod. m-am oprit. am pivotat in ezitare, pipaind banutzul din buzunar. eram deja cam departe. 5 mii. m-am intors si am luat un buchetzel.

apoi m-am dus acasa, am spart un cosh, am distrus mouse-ul si am scuturat tencuiala prin repetate trantiri de usha. acum vad ca si clantza e strambata. cateva haine mototolite zac pe jos.

posted by leechu
10:45 AM

4 Comments:

Blogger cherie said...

observ ca ai schimbat numele locatiei, la profil...ce sa zic? daca ai nevoie de solidaritate intr-ale depresiei, give me a call.:/

12:53 PM  
Blogger leechu said...

:-< buna observatzie... sure will. poate eshim la urma miercuri. :-? promit ca-mi pun botnitza.

12:38 AM  
Blogger cherie said...

n-am chef de urma. nush...parca nu mai simt scanteia aia..si de la ultimele lecturi de forum [ jurnal de bord si intrbarile]...aproape ca sunt scarbita...crek i'll skip this one:(

8:56 AM  
Blogger Unknown said...

bun, deci venitsi la urma :P

8:14 AM  

Post a Comment

<< Home