< eyesicktear: epifanie vs. zacusca
<meta name='google-adsense-platform-account' content='ca-host-pub-1556223355139109'/> <meta name='google-adsense-platform-domain' content='blogspot.com'/> <!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head><body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d19486692\x26blogName\x3deyesicktear\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://leechu.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://leechu.blogspot.com/\x26vt\x3d-783375148453180685', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

epifanie vs. zacusca

Monday, March 27, 2006


esti mare, alb, calcaros, cu bratzele deschise perpendicular pe trunchi, agatzat in drugi de fier, prins ca un fluture in insectar deasupra altarului. ma privesti cu ochi scobitzi in care vad mustrare, raceala neresemnata, durere, indurare, afectiune blanda, ascutzime subversiva, induplecare, usurare amuzata, iubire. aer gri si frig de martie. mi se pune un nod de iubire in gat. ma doare stomacul. nu de iubire. de foame. de incordare. de frig. ma chircesc in geaca rece. vreau acasa. cuvintele din predica zboara in uitare pe langa urechile infundate in fular. zau ca vreau acasa. e vina mea ca nu mi-am luat shosete groase. vreau acasa. nu acum revelatzie. acasa. la filmul serii, pulovar cald si zacusca. apoi vad imbufnare. dezolare. ma gandesc cat ai patimit si ma simt ca ultima cretina. mi se destinde fiecare muschi. incep sa aud, incep sa ascult. e placut. si te uitzi frumos, si cat ai patimit. iar mi se pune un nod de iubire in gat. dar tu niciodata n-ai suferit din vina. din constiintza pacatului propriu. a noroiului propriu. nu stii cum e sa ai sangele altui om pe maini, sa te sacrifici derizoriului, sa fii rau cu tine si cu tot, sa te urasti, sa-ti plangi ura. ai un raspuns la orice. si te cred pe cuvant. si te iubesc. cred ca am vocatzie. prea ma simt sortita sa mor virgina, cu toata natura mea perversa. bai, ia stai ca se apropie momentul. domnul sa fie cu voi. si cu duhul tau. sa va binecuvanteze atotputernicul dumnezeu tatal, fiul si sfantul duh, liturghia s-a sfarsit, mergetzi in pace. multzumim lui dumnezeu. o, da. gata. acasa.

in sfarsit, jacheta de lana a lui mama mare ma invaluie. sport si meteo mai tre' sa fie. si furculitza se cufunda, fericita, in borcanul cu zacusca...

posted by leechu
7:50 AM

10 Comments:

Blogger leechu said...

maaama, sa-nnebunesc. v-am spart cu postu' asta. speechless, mindnumbed... mwahaha...

9:59 PM  
Blogger cherie said...

miorlau haha..asta chiar e genu de post la care nu as comenta nimic. si deja, cred ca stii si de ce:P...poate ai dreptata, poate nu, poate sunt de acord cu tine, poate nu..dar toate astea nu conteaza de nici un fel. important e ce simti tu si atat...:)

[p.s: paradoxal, dorinta mea de a NU comenta postul tau a dus la...un comment:P]

wuv ya kid:)

5:19 AM  
Blogger leechu said...

ce bah? nestiind ce ai intzeles tu din postu asta :P, nu pot sa stiu daca-s de acord cu acordul sau dezacordul asta. si conteaza. ca nu vad ce te-a facut sa zici miorlau. faptul ca iubirea de dumnezeu e invinsa de pofta de mancare? (tot metaforic, more or less.) mie mi s-a parut ca am ridiculizat si contrabalansat patosul indeajuns incat sa se vada cinismul (cinism autocritic, de altfel, fiindca nu-s mandra de mine.)

8:08 AM  
Blogger Unknown said...

ba uite ca tre sa fii
(deci io care asteptam un comment de care sa ma leg pe postul asa cu acord si dezacord, sunt in dezacord cu faptul ca nu esti tu mandra de tine
ba tu tre sa fii :)
acu cred ca intelegi de ce-am pus.. am uitat cred... ceva cu... de-aia tine el la tine :)
io ala care mai vorbesc cu ingerii din cand in cand :P ;)

3:19 PM  
Blogger leechu said...

sa fiu mandra de mine ca-s incapabila de disciplina crestina? mama, atzi intzeles tot.

11:22 PM  
Blogger Unknown said...

si tu vad de la mine :P
ia-o ca n-are legatura cu postul tau, pe care l-am citit printr-o ureche, ca na... nu-s de acord cu tine...
si ramane sa fii mandra de tine. nu in sensu incapabilitatii, ca daca asta s-a inteles din ce-am inteles eu, imi cer scuze, na... nu vreau sa scriu mult.
acu cred ca ai inteles si am inteles cu totii :)

12:10 PM  
Blogger Unknown said...

postul tau fiind ala de mai naintea mea, de acilisha, de sus, care se termina in ceva cu mandra :P

12:10 PM  
Blogger Unknown said...

o sa te citesc numa... in aceeasi ordine de prima, poate asa inteleg

12:12 PM  
Blogger leechu said...

hmm... :-/ huh?

8:37 AM  
Blogger Unknown said...

nici io nu mai stiu... creca dormeam mahmur :P

9:26 AM  

Post a Comment

<< Home